2024/04/20 | 7:48:31
 

Norbolsan bezeroarekiko hurbiltasunaren balioa errealitate bihurtu nahi dugu, gure lehentasuna, konfiantzazko harremana eraikitzeko. Horregatik, hobetzen lagunduko digun edozein iradokizun eskertzen dugu.

Gure Bezeroarentzako Arreta Zerbitzuaren eginkizun nagusia bezeroen eskubide eta interesen zaintza eta babesa da. Nahi duzuna kexa edo erreklamazioa aurkeztea bada, gure Bezeroaren Defentsarako Araudia irakurtzea gomendatzen dizugu, zeinak erreklamazioak eta erreklamazioak aurkezteko eta izapidetzeko prozedura zehazten duen.


Bezeroa defendatzeko arautegia. 100 Kb.

Bezeroarentzako Zerbitzuarekin harremanetan jar zaitezke hurrengo kanalen bidez:

  • Bezeroarentzako Zerbitzuari zuzendutako idatziz, Torre Iberdrola, plaza Euskadi 5 planta 26, 48009 Bilbao
  • Norbolsa Broker aplikazioan dagoen formularioaren bidez, Bezeroarentzako Zerbitzua.
  • Helbide elektronikoaren bitartez atencion-cliente@norbolsa.es
  • Gure telefonoaren bitartez 94.435.50.50

Bezeroarentzako Arreta Zerbitzuak betebeharra du bezeroek aurkeztutako kexak eta erreklamazioak artatzeko eta ebazteko, aurkeztu eta bi hilabeteko epean. Erantzuna egokia izan ez bada edo erreklamazioa aurkezten denetik bi hilabeteko epea igaro bada erantzunik jaso gabe, bezeroa CNMVren INBERTSIOTZAILEEN ZERBITZUAREN BULEGORA jo dezake Edison kalea 4, 28006 Madril.


Erreklamazioak aurkezteko formularioa - Erreklamazioak CNMVren aurrean

Bezeroentzako Arreta

Zure zerbitzura gaude laguntzeko

Telefono :
94 435 50 50
Deskargatu Acrobat Reader