Norbolsan bezeroarekiko hurbiltasunaren balioa errealitate bihurtu nahi dugu, gure lehentasuna, konfiantzazko harremana eraikitzeko. Horregatik, hobetzen lagunduko digun edozein iradokizun eskertzen dugu.
Gure Bezeroarentzako Arreta Zerbitzuaren eginkizun nagusia bezeroen eskubide eta interesen zaintza eta babesa da. Nahi duzuna kexa edo erreklamazioa aurkeztea bada, gure Bezeroaren Defentsarako Araudia irakurtzea gomendatzen dizugu, zeinak erreklamazioak eta erreklamazioak aurkezteko eta izapidetzeko prozedura zehazten duen.
Bezeroarentzako Zerbitzuarekin harremanetan jar zaitezke hurrengo kanalen bidez:
Zure zerbitzura gaude laguntzeko
Norbolsa S.V., S.A. sozietatearen IFK A/48403927 da eta egoitza soziala, Bilbon du, Euskadi Plazako 5. zenbakian, Iberdrola Dorreko 26. solairuan.
040. zenbakiarekin izena emanda dago Baloreen Sozietateen Erregistroan. Merkataritza Erregistroan ere erregistratuta, 2.205. liburuki orokorrean, 1.639. Liburuan, Sozietateen 3. atalean, 32. Folioan, 16.034 orrian, 1. inskripzioan. IFZ: A/48403927